محمد عاري در خصوص شعار هواداران شيرازي در هفته اول که محمود ياوري را تشويق کردند اظهار داشت: ما پيگير اين موضوع هستيم تا ببينيم اين مسئله از کجا نشات مي‌گيرد، البته صد در صد اين موضوع به ياوري ربطي ندارد. نمي‌خواهم ذهن‌ها به سمت محمود ياوري برود. اما چند نفر هستند که اين مسائل را به وجود مي‌آورند و ما هم اين موضوع را جمع خواهيم کرد.

به نقل از فارس،وي در مورد اينکه آيا معتقد است اين مسئله خط داده مي‌شده ياد آور شد: به ظاهر اين گونه به نظر مي‌رسد. روز گذشته با غلامحسين پيرواني صحبت مي‌کرديم و اعلام کرديم که به اين مسائل دامن نزنيم و اين موضوعات را رها کنيم. اجازه نمي‌دهيم که حواشي در تيم به وجود آيد و اگر موردي هم باشد آن را قيچي مي‌کنيم!

سرپرست فجرسپاسي در مورد وضعيت عماد نيک‌کار خاطر نشان کرد: پيرواني تشخيص داد که او از نظر فني ضعيف است و ديگران قوي‌تر از او هستند به همين دليل خواهان جدايي او شد و تسويه حساب کرد. او سهميه ليگ برتري بود و به قول معروف سرش بي کلاه ماند. نمي‌خواهم خيلي در اين باره صحبت کنم، اميدوارم که او موفق باشد.

عاري درباره صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش خاطر نشان کرد: ما قطعا با صحبت‌هاي سرمربي تيم ملي موافق هستيم و بايد از بازيکنان جوان استفاده کرد. ما در ديدار اول مجبور بوديم که از با تجربه‌ها استفاده کنيم اما خود پيرواني هم معقتد است که هميشه بايد جوان‌ها در تيم حضور داشته باشند.

وي در مورد ديدار هفته آينده مقابل فولاد در اهواز گفت: بازي سختي داريم البته همه بازي‌ها در ليگ برتر دشوار است ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا بتوانيم بازي خوبي انجام دهيم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


  توسط فجری افراطی 
برچسب‌ها: فجرسپاسی,
 نوشته شده در  یک شنبه 6 مرداد 1392ساعت